Heeft u een klacht?

Het kan voorkomen dat u tijdens de begeleiding tegen zaken aanloopt die voor u onacceptabel zijn. Uw hulpverlener hoort graag persoonlijk van u wat de oorzaak van de klacht is en zal samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing. Pandor streeft ernaar om zoveel mogelijk klachten intern op te lossen door met elkaar te praten.
Mocht u er met de hulpverlener niet uitkomen dan kan de betrokken regiomanager of teamleider de klacht met u bespreken om te komen tot een positieve oplossing. Pandor staat altijd open voor verbetering als het gaat om onze hulpverlening en gaat graag in gesprek met u als u daar behoefte aan heeft. Voelt het niet goed om een gesprek aan te gaan, dan kunt u de klacht ook schriftelijk indienen bij de leidinggevende.
Zie de pagina Aanmeldingen voor een overzicht van de leidinggevenden per locatie en regio.

Indien u om redenen niet het gesprek kunt aangaan met een van onze hulpverleners en een officiële klacht wilt indienen dan kunt u gebruik maken van de link Klachtenportaal Zorg rechts onderaan de pagina op onze website.

Klachtenportaal Zorg biedt u als cliënt een onafhankelijk platform om klachten te uiten en te laten behandelen en biedt zorgverleners, zoals Pandor, een ervaren en deskundige onpartijdige klachtenbehandeling. Op de website van Klachtenportaal Zorg is er een uitgebreide klachtenprocedure te vinden voor cliënten, waar stap voor stap beschreven staat hoe de procedure in zijn werk gaat. Alle communicatie omtrent de klacht verloopt via het Klachtenportaal Zorg en wordt begeleidt door een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Direct naar
PANDOR

Hoofdkantoor
Vijfhuizenberg 44
4708 AL Roosendaal

Algemeen telefoonnummer:
0164-745994
Bereikbaar ma. t/m vr. 09:00 – 17:00 uur

E-mail: info@pandorjeugdzorg.nl

SKJ Logo